Każdy przedsiębiorca posiada swoje własne konto w banku dla swojej firmy. Jest to wygodna forma rozliczeń ale czy obowiązkowa?
Z przepisów polskiego prawa wynika, że rachunek bankowy musi mieć firma, która realizuje transakcje jakich wartość jednorazowej transakcji przekracza 15 000 euro.

Aby założyć konto w banku należy złożyć:
  • kopię zaświadczenia o wpisie do CE i DG,
  • zaświadczenie o nadanie numeru REGON, 
  • zaświadczenie o nadaniu numeru NIP

Na obecnym rynku banki rywalizują o nowych klientów. Proponują różne udogodnienia: sieć banków i bankomatów, niskie pobierane opłaty i prowizje, usługę konta Internetowego. 

konto-w-banku

Skontaktuj się z nami

OFERTA

Rejestracja przedsiębiorstwa wiąże się z licznymi wnioskami, które należy wypełnić. Żebyście nie musieli Państwo marnować swojego cennego czasu, pomyśleliśmy o ofercie zakładania firmy. Oferujemy również sprzedaż czystych, gotowych spółek.

Proponujemy także Państwu kompleksowe usługi w zakresie księgowości firmy, zajmiemy się wykonaniem wszystkim niezbędnych czynności, sporządzimy sprawozdania finansowe, przeprowadzimy rozliczenia z tytułu należnego podatku dochodowego.

Prosimy o kontakt z naszymi specjalistami, którzy udzielą szczegółów naszej oferty.

Zakup spółki z o.o.

Popularne wpisy

Łączna liczba wyświetleń

Ekspert. Obsługiwane przez usługę Blogger.