zamykanie spółki
Przedstawiamy 5 podstawowych czynności jakie musi dopełnić przedsiębiorca w ramach przeprowadzania likwidacji spółki:

1. Wyrejestrowanie z CEIDG – należy złożyć do wybranego urzędu miasta lub gminy wniosek CEIDG-1, osobiście, pocztą lub przez internet. Wniosek zapewnia automatyczne powiadomienie Urzędu Skarbowego o likwidacji i wykreślenie z rejestru REGON.

2. Wyrejestrowanie z ZUS – należy złożyć wniosek ZUS ZWUA w celu wyrejestrowania siebie z ubezpieczeń oraz ZUS ZCNA, jeśli istnieje taka potrzeba, w celu wykreślenia z tego rejestru również członków rodziny.

3. Sporządzenie spisu z natury – wykonują zarówno firmy prowadzące pełną, jaki uproszczoną księgowość. Należy sporządzić oddzielnie spis do celów PIT i celów VAT, wcześniej należy poinformować Urząd Skarbowy.

4. Wyrejestrowanie firmy z VAT – należy złożyć VAT- Z informującą US o zakończeniu działalności i zakończeniu wykonywania działalności oraz ostatnią deklarację VAT, jeżeli firma była czynnym płatnikiem podatku VAT.

5. Zapłata zaliczki na ostatni miesiąc działalności – należy wpłacić zaliczkę na podatek dochodowy.

Skontaktuj się z nami

OFERTA

Rejestracja przedsiębiorstwa wiąże się z licznymi wnioskami, które należy wypełnić. Żebyście nie musieli Państwo marnować swojego cennego czasu, pomyśleliśmy o ofercie zakładania firmy. Oferujemy również sprzedaż czystych, gotowych spółek.

Proponujemy także Państwu kompleksowe usługi w zakresie księgowości firmy, zajmiemy się wykonaniem wszystkim niezbędnych czynności, sporządzimy sprawozdania finansowe, przeprowadzimy rozliczenia z tytułu należnego podatku dochodowego.

Prosimy o kontakt z naszymi specjalistami, którzy udzielą szczegółów naszej oferty.

Zakup spółki z o.o.

Popularne wpisy

Łączna liczba wyświetleń

Ekspert. Obsługiwane przez usługę Blogger.