4/22/2014 09:31:00 AM     , ,
Założenie i funkcjonowanie firmy zawsze pociąga za sobą jakieś koszty. W początkowej fazie, czyli zakładaniu spółki są one dość wysokie.

Najwięcej płaci się w postępowaniu rejestrowym spółki. Opłata uiszczana w Krajowym Rejestrze Sądowym za rejestrację wynosi 500zł. Każde dokonanie zmiany wpisu dotyczącego spółki stwarza koszt w wysokości 250zł. Takie działania jest jednak bardzo istotne po dokonaniu jakichkolwiek zmian w firmie. Brak wykonywania aktualizacji danych przez spółkę grozi możliwością poniesienia skutków prawnych i otrzymaniem kary.
W KRS płaci się również za inne aspekty, jednak opłaty za nie, są już znacznie niższe np.:
  • odpis pełny – 60zł,
  • przyjecie dokumentów – 40zł,
  • odpis aktualny – 30zł,
  • zaświadczenie – 15zł,
  • wyciąg – 10zł.

Zakończenie działalności firmy też wiąże się z kosztem uiszczenia opłaty za wykreślenie z KRS w wysokości 300zł.


aktualizacja-dokumentow-w-krs

Zadzwoń (012) 398 43 58

OFERTA

Rejestracja przedsiębiorstwa wiąże się z licznymi wnioskami, które należy wypełnić. Żebyście nie musieli Państwo marnować swojego cennego czasu, pomyśleliśmy o ofercie zakładania firmy. Oferujemy również sprzedaż czystych, gotowych spółek.

Proponujemy także Państwu kompleksowe usługi w zakresie księgowości firmy, zajmiemy się wykonaniem wszystkim niezbędnych czynności, sporządzimy sprawozdania finansowe, przeprowadzimy rozliczenia z tytułu należnego podatku dochodowego.

Prosimy o kontakt z naszymi specjalistami, którzy udzielą szczegółów naszej oferty.

Zakup spółki z o.o.

Popularne wpisy

Łączna liczba wyświetleń

Ekspert. Obsługiwane przez usługę Blogger.