Obecnie rynek towarów i usług w
niemal każdej branży jest nasycony, przez co coraz ciężej jest
pozyskać nowych Klientów. Konkurencja związana z niższymi cenami,
większym pakietem usług czy jakością produktów dzisiaj już nie
wystarczy.
Jeśli chcesz zatrzymać swoich
obecnych Klientów oraz pozyskać nowych → chroń dane osobowe
swoich partnerów!
W ostatnim czasie Komisja Europejska
przedstawiła raport z badań Eurobarometru, dotyczących prywatności
i ochrony danych osobowych z którego wynika, że aż 69%
Europejczyków, a 68% Polaków jest zaniepokojona możliwością
wykorzystywania ich danych osobowych w innych celach niż te, dla
których dane zostały zebrane.
Nikt nie chce, aby jego dane osobowe
były wykorzystywane bez poinformowania go o tym. Każdy właściciel,
którego firma przetwarza dane osobowe Klientów powinien dopilnować
tego, aby były one w należyty sposób chronione. Jest to nie tylko
ważne dla samych Klientów, ale również dla wszystkich
przedsiębiorców, gdyż za niewłaściwą ochronę danych osobowych
tym samym naruszenie prawa grozi surowa kara.
Zachęcamy państwa do zapoznania się naszą wcześniejszą publikacją na temat zakładania firmy w 2016 roku.
Zachęcamy państwa do zapoznania się naszą wcześniejszą publikacją na temat zakładania firmy w 2016 roku.